19 Şubat 2015 Perşembe

Bloga Google Friend Connect Ekleme

Merhaba tutkulu yazar bloğuna hoş geldiniz.
İlk yazım olan bloğa Google Friend Connect eklemeyi anlatacağım.

Google Google Friend Connect nedir?

Google Friend Connect web sitenizi insanların takip etmesini sağlayan bir servistir. Bu gadget sayesinde okuyucu ve ziyaretçiler hoşuna gittiği, beğendiği site ve blogları takip ederler.
Siz de bloğunuzun takip edilmesini ve yazdıklarınızın okunmasını istiyorsanız bu servisi kullanmanız büyük yarar sağlayacaktır.

Google Friend Connect Bloga Nasıl Eklenir?

Google Friend Connect'i bloğa eklemek için şu adımları takip ediniz.
Blogger'a hesabınızla giriş yapın.
Yerleşim sekmesinden Gadget ekle bağlantısına tıklayın.


Rasimdeki gibi diğer gadgetlerden izleyiciler gadgetine tıklayın. Açılan sayfada tamam butonuna tıklayın. Böylece gadget eklenmiştir.
Son olarak düzenlemeyi kaydet tıklayarak şablon düzeninizi kaydediniz.
Google Friend Connect bloğa eklemeyi tamamlamış bulunuyoruz. Bundan sonrası sitenize üye olup takip etmek ziyaretçilere kalmıştır. hayırlı olsun.

7 yorum:

  1. ya ben bi turlu yapamıyorum bende sadece +1 cıkıyor friend connect cıkmıyor lutfen yardım et :/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekürler yolun açık olsun

    YanıtlaSil
  3. Çok Karışık yapmışlar yeni sürümle birlikte .

    YanıtlaSil
  4. Ben de yeni bir blog acacagim gadgetlerde izleyiciler cikmiyor google+ var google cevreleri var izleyiciler yok.

    YanıtlaSil
  5. Faydalı içeriğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Günlük olumlamalar yapıyorum ve iğer meraklılarada paylaşım için bir blog açtım. Ama 2 gündür bu yazı kadar işimi gören bir yazıya hiç denk gelmemiştim. Çok teşekkür ederim.. Sadeliğiniz ve anlaşılırlığınız harika..

    YanıtlaSil